mithleena

just blogging by...

Maybank Debit card 8:40 PM


Kad maybank aku yg kuning ni da x leh pakai la..cip die da karat...kene la tukar kad lain..sementare ade kesempatan ni aku ingat nak gi tukar kepade maybankard Visa Debit.. cantik kan kad tu..so aku plan nak gi tgh hari ni..

..........................................

da tukar da kad tu..buat dekat maybank dkt² sini je..mule² gi makan ngan k.na+abg yin..bile ade abg yin mesti dapat makan free..ni nak makan kat situ selalu ni..ngeh ngeh ngeh..anyway thanx to you both sebab menjadi sponsor makan tgh hari aku hari ini..sok² kalau duit aku byk aku lak belanje ye...
kat bank tadi tak ramai sgt org..so cepat je siap..kene la caj RM12..mmg cantik kad nye..so kengkawan yang belum buat lagi..gi la buat..x rugi pun..

0 comments:

Post a Comment