mithleena

just blogging by...

Osh Kosh B'Gosh 11:27 PM

Sejak² chae wujud di dunia ni..duit aku byk habis buat beli baju die..asal aku keluar je ke mane² dan ade kedai yg menjual baju baby..aku mesti intai..xleh kat dalam dari luar pun jadi la..
bukan setakat kat luar je..kat lam tenet pun yang aku selalu beli adalah baju untuk anak aku.. tak tau la nape..mesti mommy² lain kat luar sane pun rase mcm tu kan..nasib baik la chae tu laki..kalau pompuan mau ikat perut aku tiap² bulan sebab perabih duit ke baju je..sebabnye baju pompuan ni lagi byk yg lawa² n cute..walaupun hubby selalu marah, tapi aku wat tak eran je..ntah la..

Antare brand yang aku selalu beli:-(w/pun duit tinggal nyawe² ikan je lam purse)
  • Anakku
  • Disney ( World Of Cartoon/babies)
  • Poney
  • Paddington Bear
  • Peter rabit
  • Pureen
Brand yang aku beli bile aku byk duit: - (mmg jarang aku byk duit)
  • Osh Kosh B'gosh
  • Carters
  • Hallmark
  • Guess baby
  • Levi's baby






Jename yang branded² kat atas ni ade kat Sunway Piramid...(yg dekat ngan kediaman aku ni la)
so kalau ade mommy² nak suggest kan brand ape yang lagi best dari brand² yang aku tulis ni..tolong comment ye..tak pun gune shout out box tu .. ok?

0 comments:

Post a Comment