mithleena

just blogging by...

Shopping..@ Pavillion 7:57 PM


Last 2 weeks kalau tak silap aku..kakak aku dtg sini bersame anak²nye..sempene cuti sekolah.. so diorg plan la nak shopping² raye kat KL ni..sebabnye nnt mase puase tu..my sis maybe da x larat da..die pregnant skg ni..setelah 13 tahun menunggu..w/pun ini anak yg ke4..
Untuk meng 'entertain' diorg aku telah ambik cuti tak formal hari jumaat tu..pagi² da anto chae kat kakzila (pengasuh)..pehtu hubby hanta kitorg kat stesen LRT Bukit Jalil..

  • Sebab masih pagi lagi kitorg pun breakfast la kat kedai² kat stesen LRT tu..
  • dalam kul 9+ beli tiket sampai Bandaraya (SOGO) - mase tu Sogo tak bukak pun lagi..tapi x pe..kitorg jln dulu kat TAR yg berdekatan..
  • Masuk Sogo (oh ye Sogo ade sale sampai 5 April ni..) shopping² lam Sogo sampai kul 12+..kakza la shopping byk,beli baju n seluar for preggy..byk gak abis..
  • Pastu, aku di offer oleh kakza untuk membuat sogo card..uh! sungguh girang rase hati ku..
  • byk benefit kalau kite apply kat sogo ni...nak more info klik: http://www.klsogo.com.my/s-card/
  • (nnt aku snap aku pny Scard ey)
  • Mmg tak rugi rasenye datang awal ke SOGO ari tu..30 yg pertama apply Scard on that day dapat rewards..antaranye; dapat mangkuk hiasan yg sgt cantik, dapat perfume (dunhill black) tapi besize vial aje la..jadi la kan..dari x de langsung..
  • pehtu kitorg ambik la Monorail pegi ke Bukit Bintang..sebab nak pegi Pavillion..teringin nak jejakkan kaki kat shopping complex yg tername tu..
  • tgk dari jauh mmg nampak eksklusif..tapi x la se eksklusif Starhill..layak lagi la org mcm kitorg ni nak jejakkan kaki kat situ..tapi malang la aku xde kamere.. henset anak² sedare aku tu best tapi diorg pun sibuk men snap gambo diorg sendiri utk ditepekkan dkt my space diorg tu..
  • mule² sampai aku nampak butik Coach..(antare jename h/bag yang termahal)..aku usha dari luar je..segan nak masuk..ngeh ngeh ngeh...
  • pastu carikan sweater untuk Ayie(anak kakak aku yg bongsu)..
  • byk jugak la diorg shopping kat situ, aku hanye tengok dan jadi perunding imej je..sebab lam purse aku cume ade 3kpg not kaler merah je..huhuhu
  • lambat jugak kitorg balik ke rumah..hati aku yg tak senang sebab da agak malam da..kesian dekat chae tggl kat umah kak zila lame²..

0 comments:

Post a Comment