mithleena

just blogging by...

Cinta Untuk Ain 7:27 PM

Slot Lestary @ TV3 - every Tuesday 9pm

Sinopsis:
Ain adalah seorang gadis yang hidup dengan ayah tirinya Kamal Ain telah dijagai oleh ayah tirinya.Dirinya dibelenggu kisah silam, masihkah ada cinta untuk Ain?

Komen aku:

Layan jugak la cite ni..pade permulaannye sampai setakat ni jln citenye masih ok la.. ade byk jugak sangkaan² aku yang salah..aku ingatkan si Farid tu bapaknye Shahrul, rupenye abang ipar die da!! bile fikir² balik memang tak logikla ape yang aku sangke kan tu..sebab mase dulu² tu kan si Farid tu belum kawen lagi.. takkan la cepat beno die ade anak sebaye ain kan?..Bengang pulak aku bile tangok Zarita tu (kawan baik ain)..eii boleh pulak die nak kat Shahrul..die kan tau sharul tu nak dekat Ain.. memang hampas je Zarita tu.. x sabo nak tengok episod seterusnye..
Sesape yg busan² duk kat umah leh la layan cite ni..

0 comments:

Post a Comment